Frågor och svar
Leveranstid och Bekräftelse
När du köper en onlineutbildning skickas den automatiskt till din e-post tillsammans med en bekräftelse. Om du har köpt en utbildning med Live Chatt inkluderat (Masterclass PRO eller Masterclass PRO x Trendsetter) kommer du även att få en bekräftelse via en separat e-postadress. Denna e-post ger dig möjlighet att få svar på frågor rörande utbildningen och få hjälp inom 24 timmar.
För utbildningar där Start Kit ingår, som i fallet med Masterclass PRO och Masterclass PRO x Trendsetter, tar det normalt cirka 2 veckor innan du mottar ditt Start Kit, såvida inte något oväntat inträffar.
De som blir godkända på provet kommer att få sitt certifikat via e-post inom 24 timmar.
Återbetalningspolicy
Vi strävar efter att erbjuda en högkvalitativ utbildning och att hjälpa våra elever att lyckas. För att säkerställa att alla våra elever får bästa möjliga chans att klara kursen och erhålla sitt certifikat, gäller följande:
Eftersom våra produkter är digitala och levereras direkt vid köp, gäller ingen ångerrätt enligt undantagen i distansavtalslagen. Genom att genomföra köpet samtycker du till att leveransen sker direkt och att ångerrätten därmed upphör.
-
Inget krav på återbetalning: Vi erbjuder inte återbetalning om du inte blir godkänd på utbildningen eller slutprovet. Vi uppmuntrar istället att du tar del av vårt stöd och möjlighet till omprov för att nå dina mål.
-
Omprov: Ett provtillfälle ingår i kurs priset. Om du inte blir godkänd på första försöket, får du möjlighet att boka ett nytt provtillfälle utan extra kostnad. Vi erbjuder också möjlighet till feedback och stöd för att hjälpa dig att förbereda dig inför omprovet.
-
Ytterligare provtillfällen: Efter det första omprovet kan du boka ytterligare provtillfällen mot en administrativ avgift. Avgiften för ytterligare provtillfällen är 999kr
Vi rekommenderar att du förbereder dig noggrant inför provet och vi finns här för att stötta dig genom hela processen. Om du behöver hjälp eller har frågor om kursen, vänligen kontakta oss.
Reklamation
Varje reklamation granskas av XCO BEAUTY Teamet innan det skickas ut, detta för att vi vill minska risken för reklamation för att bespara både din och vår tid. Om du vill reklamera Start Kit mejlar du oss till kundservice@xcobeauty.se, vi granskar endast fallet om du medför bild och video på produkten.